Image
image
image
image


Nöjd Kundgaranti:

Vårt mål på Svenska KINOpraktikskolan är att du ska vara 100% nöjd med våra kurser. Är du inte är nöjd får du naturligtvis tillbaka din kursavgift.

Förfarande:
Skicka efter ett reklamationsformulär här, fyll i alla uppgifter och skicka tillbaks formuläret.

Villkor:
Följande villkor gäller vid nöjdkundgarantin:

1 Kursen ska vara betald till fullo innan kursstart.
2 Reklamationen skall inkomma till Svenska KINOpraktikskolan inom 10 dagar efter kursens avslut
3
 
Du måste fylla i samtliga uppgifter på reklamationsblanketten och skicka in den till info@kinopraktik.se eller till
Svenska KINOpraktikskolan, Bildhuggarvägen 7, 121 44 JOHANNESHOV inom 7 dagar från reklamationen.
4 Du måste skicka tillbaka ditt kursintyg/diplom och kvitto i original med din reklamation.
5
 
Vid reklamation är du missnöjd med Svenska KINOpraktikskolan och vill då inte gå fler kurser i framtiden. I och med reklamationen frånsäger du dig möjligheten att gå andra utbildningar som arrangeras av Svenska KINOpraktikskolan eller av en samarbetspartner.
6 Nöjd Kundgarantin gäller endast utbildning som arrangeras av Svenska KINOpraktikskolan. 

Om ovan tidsangivelserna ej uppfyllts - är reklamationen ogiltig
Du kan endast reklamera själva kurskostnaden. Vid reklamation återbetalas hela kursavgiften med avdrag för anmälningsavgift (500 kr) och kursmaterial (500 kr), båda avdragen är inklusive moms.
Din egen Resa, uppehälle och andra omkostnader i samband med kursen omfattas ej av nöjdkund garantin.

 





image


image
image